pokemon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


velkommen til pokeballen
 
ForumforsidePortalNyeste billederTilmeldLog ind
Navigation

Reglerne

Personale

Gym Leader

badges

Premium fordele

Partner Links

Spil Afdelingen

My Pokémon Ranch

Pokémon MD red/blue rescue team

Pokémon Platinum

Pokémon Ranger 2

Pokémon Ruby & Sapphire

Pokémon HG/SS

Pokémon Emerald

Pokémon Gold&Silver

Pokémon MD 2

Pokémon Rumble

Anime Afdelingen

Biografier

Sæson 1

Lyrik

TCG afdelingen

TCG Liga Report

TCG på Dansk

Base Set

Jungle

Manga Afdelingen

Pokémon Adventures 1

Manga på Dansk


 

 Biota City

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptySøn Sep 13, 2009 7:53 pm

Biota City er hjemstedet for pensionerede trænere, her har alle generationer af trænere levet og lever, så som gættet er byen befolket af gamle. Man ser ik EN gammel dame eller mand med en ikke udviklet Pokemon, kun de med succes lever her og har stadig deres pokemoner. Byen er også kendt for deres Hellige træ der har levet i over 5000 år ifølge sagnet om Entei, Suicune og Raikui. Her ligger 6 Gym som har to baner indenfor. En Bane lukket med et stødhegn omkring banen, *Kun meget lav strøm, ingen farer for død medmindre man bliver i hegnet i over 15 min.* Og en bane med store bjerge og i bunden kviksand, så man taber hvis ens pokemon falder i. Når du vil ud står der to kvinder med deres pokemon Purugly, de vil inden du går se om du har vundet, hvis du har giver de dig et pas til Savanna History som man skal bruge for at komme derind.
- Gym lederen er bruger af Electric type pokemoner.
- Det er 2-2 med to pokemoner.

Der bliver bedømt i anime stil!

Biota City 2iloqhc
Gym lederen er Pochina Okoharu
-- Biota City fører til Route 9 Alias Birds Love --
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 8:35 pm

Vikar: Kommer ud af sit hus med sine 3 pokemoner da lederen selv først kommer senere, "Vi må heller komme over til gymmet.." Løber lidt og kommer ind og ser den electric bane og den anden og er overvældet af strømmen der løber rundt helt oppe i loftet. "Wow... Håber snart der kommer en udfordrer.."

Minun: Løber over til sin plads og ligger sig ned.

Luxio: Sover

Pikachu: Løber energisk rundt.
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 8:38 pm

Creamy kommer løbende ind i Biota og ser sig omkring

Creamy: Hnh? Fancy sted det her...

Creamy løber med det samme hen til gymet

Creamy: Gymse leder eller vikar-tingest, jeg udfordrer dig!
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 8:42 pm

Vikar: Opdager drengen og nikker så, "Okay knægt.. Jeg er kun vikar men bruger samme pokemoner som lederen.. Jeg vælger... Pikachu og Minun.." Ser spørgende på Drengen. "Hvilken bane? Electriske bane eller Bjerg?" Venter på svar.

Minun: Venter

Pikachu: går lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 8:46 pm

Creamy: Jeg vælger min Empoleon, som jeg ikke mindes at have et kælenavn til, og min Grillkylling, alias, Salamence

Creamy tænker lidt

Creamy: Vi tager Bjerg banen. Det er en gym leders ære der står på spil i kampe, derfor starter gym lederen altid
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 8:59 pm

Vikar: Smiler og bukker så, "Det har de så sandelig ret i, Kom med her..." Går hen og stiller sig i den ene ende. "Lad os komme igang med åbningen af dette gym!" Peger mod banen.

Minun:
1: Aqility
2: Udnytter hurtigheden til et Sing imod Salamence
3: Focus Punch imod Empoleon
4: Discharge imod Empoleon

Pikachu:
1: Rain Dance
2: Discharge imod Empoleon
3: Brick Break mod Salamence
4: Iron Tail mod Salamence
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 9:11 pm

Creamy: *følger efter og stiller sig kampklar på banen* Kom ud Grillkylling og Empoleon uden kælenavn!

Salamence *Ability : Intimidate*

1. Dragon Dance
2. Earthquake *rammer begge*
3. Dragon Claw *mod Pikachu*
4. Earthquake *rammer begge*

Empoleon *Ability : Torrent*

1. Earthquake *rammer begge*
2. Protect
3. Earthquake *rammer begge*
4. Protect
Tilbage til toppen Go down
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptySøn Mar 21, 2010 9:40 pm

*Viggo ankommer til Biota City*

Viggo: okay Creamy hvor er du *kikker hen mod gymmen og ser han kæmper* okay så han kæmper så kan jeg træne min Gib *kaster en pokeball ud med Gib*

Dragon: *flæver på Muddy*

Gib: *går amok på en sten og begynder at lyse op*

Viggo: HAN UDVIKLER SIG!!!

Garchomp: RAAAWRRR!!! *brøler vildt*

Viggo: du skal ikke have kælenavn længere du skal hedde garchomp nu!

Garchomp: *hopper op i luften og begynder at flyve*

Viggo: du kan flyve! Hvor nice *kikker på hvordan Garchomp bevæger sig og hvor smidig han er*

Garchomp *lander igen og er rigtig glad*

Viggo: godt garchomp^^
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyMan Mar 22, 2010 3:49 pm

Bedømmelse:

Vikar:
Minun
Pikachu
Vs.
Creamy:
Empoleon
Salamence

Runde 1: Vikarens Pikachu og Minun sendes på banen, de står på bjergenes afskåret toppe, lige efter sender, den kampklare Creamy, Empoleon og Salamence ud som står klar og fyldt med kampgejst, Pikachu og Minun får øje på Salamence og deres angrebs styrke mindskes, Minun starter ud med at slappe af for at blive hurtigere med Agility og Pikachu får det til at regne med Rain Dance, Salamence bruger Dragon Dance som er smart tænkt imens både Pikachu og Minun ikke angriber, Empoleon derimod vil ikke stå stille og kommer med et arrigt Earthquake! Det ryster hele banen, bjergene mister sten som falder ned og alle de 3 pokemoner mister liv, hvad sker der?! Kviksandet ryster under dem og begrund af Pikachus Rain Dance kommer Kviksandet en halv meter længere oppe, det her bliver en spændene kamp!

Runde 2: Lige efter beordrer Vikaren Minun med dens nyligt forhøjet hurtighed til at få Salamance lullet i søvn, Minun forstår det klart, løber fra bjergtop til bjergtop, når at stå lige foran Salamence og luller den i søvn, Creamy råber til Salamence om endnu et Earthquake, men det er for sent! Salamence er faldet i søvn og kan intet andet gøre end sove, den er helt ubeskyttet og mInun vender tilbage til sin plads, Pikachu vil have Empoleon i stødet men det bliver hurtigt afværret af protect fra Empoleons side, den skulle ikke nyde noget af at blive ristet, klogt træk! Igen kommer Kviksandet lidt under en halv meter længere op.

Runde 3: Minun Løber hen til Empoleon, men pludselig smiler Empoleon, Pikachu, Salamence og Minun mærker hurtigt endnu et Earthquake! Minun løber stadig og prøver at undvige de faldene sten men hov! Den bliver ramt af en mellemstor sten, og heldigvis med dens lille krop får den kravlet op på en bjergtop, den ligger der og samler kræfter, dette angreb blev ikke til noget og Empoleon smiler men den skal tænke sig om, endnu et Earthquake og Empoleon vil falde i kviksandet! Salamence sover endnu og kan ikke bruge det ønskede Dragon Claw, Pikachu er nådesløs overfor Salamence, hopper imod den og da Pikachu er lige foran dens mave slår den til med Brick Break! Avs, det må have gjort ondt! Salamence vågner dog alligevel ikke efter at Pikachu finder en bjergtop tæt på, det er et tæt løb! Rain Dance slutter og kviksandet synker ned.

Runde 4: Sidste runde af gymmets første kamp! Det ser spændene ud! Oversigten står lige nu på en sovende Salamence, en urørt Empoleon, en såret Minun og en såret men dog frisk Pikachu! Minun rykker ud først! Den vil have hævn med et Discharge imod Empoleon men Empoleon står bare og beskytter sig selv med Protect, en meget selvisk men klog Empoleon mine damer og herrer! Minun ser surt på dens angreb bliver stoppet, Pikachu bliver vred men lader sin vrede gå ud over den endnu sovende Salamence med et Iron Tail lige på halsen! Salamences hoved hopper lidt op men lander hårdt på jorden igen, Salamence er ude af stand til at kæmpe og Creamy tager efter denne kamp Begge sine pokemoner tilbage! Hvem mener Vikaren mon vandt?! Som vi kan se det har Creamy en færdig og en urørt pokemon, Vikaren har begge to såret men de har stadig god energi, vi venter spændt på et svar da vikaren lige har taget begge pokemoner tilbage! Dette har været en utrolig spændene kamp!

Vikar: "... Hør her, for det første burde du tænke på banen, havde du fået lavet et Earthquake mere havde begge dine store pokemoner et meget stort problem, bjergenes toppe var blevet for små til at de kunne stå på den og de ville ende i kviksandet, for det andet var dit træk med Empoleon med at først angribe, så beskytte sig selv og det samme igen en smule for primitivt... Jeg vil gerne have du kommer igen om tre dage, tjek byen og få lavet et ordentligt og gennemtænkt taktik til næste gang, men udover det vil jeg sige tak for kampen.." Ser på sine pokeballs men ser så skarpt op og går ved siden af gymdøren med et stort, "Næste modstander tak!" Ser Creamy gå og ser så skarpt på ham, "Husk også hvor meget energi dine pokemoner har til angrebene og at i dobbeltkamp handler det om Team Work.." Venter derefter på den næste.

//Klager om kampen bedes du skrive en PM. til mig om//
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyMan Mar 22, 2010 4:21 pm

Creamy: Whatevah. *trækker de to poemoner tilbage*

Creamy går ud af døren og sætter sig i græsset og falder i søvn, eller i hver fald lukker han bare øjnene
Tilbage til toppen Go down
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyMan Mar 22, 2010 6:23 pm

Viggo: *hører at vikaren siger næste udfordre* uhaa.. vores tur gabite *løber hurtigt ind mod gymmen* så vil jeg gerne til og vil jeg *kikekr på banerne* det elektriske hegn tager jeg, du vælger pokemoner først eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyMan Mar 22, 2010 7:23 pm

Vikar: Opdager Viggo og går over til den ene side, da Viggo også er inden for ringen, trykker han på en knap ved siden af og Hegnet sænkes, "Jeg vælger først to først, du vælger to og jeg starter kampen.." Kaster to pokeballs.

Luxio: Står kampklar med et stort smil. "Luuuxio!"

Pikachu: Har fået helet alt sit liv med Hyper Potion. "Piiika.."

Vikar: "Vælg dine pokemoner.." Står klar.
Tilbage til toppen Go down
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyMan Mar 22, 2010 10:17 pm

Viggo: hehe! Garchomp ind på banen

Garchomp: *håber ind på banen og brøler pikachu ind i hovedt* RAWRRR!!!

Viggo: okay næste pokemon go *kaster pokeball afsted*

Dragon: *kommer ud*

Viggo: Dragon er dratini så du ved det
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 12:43 pm

Vikar: "Ahh... Endnu et par Dragon typer.. Spændene" Smiler forberedt og vinker så klar, "Luxio... Hvis ham din intelligens og Pikachu din styrke" Smiler og peger kampen igang. "Skuf mig nu ikke Udfordrer" Ser med et blink på Viggo.

Luxio: Kommer frem af lyset og ser på modstanderens Garchomp, Får endnu flere kræfter begrund af hans Ability 'Rivalry'.
1: Swagger imod Dragon
2: Tackle imod Garchomp og prøver at få den til at ramme hegnet.
3: Thunderbolt imod Dragon
4: Protect forn Pikachuog den selv

Pikachu: Er allerede fremme og tår fyldt med kamplyst og ser ondt på Garchomp.
1: Quick Attack imod Garchomp
2: Rain Dance
3: Iron Tail imod Garhomp
4: Rest
Tilbage til toppen Go down
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 1:34 pm

Viggo: Garchomp og Dragon skynd jer *peger imod modstanderens pokemoner*

Garchomp:
1.Hurtig få fat i pikachu og brug fire fang
2.Brug Brick Break når Luxio støder ind i dig
3.Gachomp hurtig op i luften og brug Whirlpool på pikachu
4.Imens Pikachu er i en stor whirlpool brug så draco meteor på Pikachu

Dragon:
1.Protect
2.Capitivave På Pikachu
3.Thunder wawe på Luxio
4.Dragon Rush mod Luxio

Garchomp: *går i kamp med angrebende*

Dragon: *går også i kamp*
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 4:54 pm

Bedømmelse:

Vikar:
Pikachu
Luxio
Vs.
Viggo:
Garchomp
Dratini

Runde 1: Nu starter den anden spændene Gym kamp! Hegnet gnitre og pokemoner ser meget stærke ud! Vikaren har sendt ud Luxio og Pikachu, og hvor smart! Udfordreren har sendt to drage typer ud! Garchomp som ser meget stærk ud og Dratini som ser mere nuttet ud, og nu starter kampen da Vikaren vifter med klar! Pikachu starter ud med Quick Attack! Men hov! Garchomp er meget hurtig og får fat i Pikachu, bruger Fire Fang, Avs! Pikachu hopper vredt med brandsår på ryggen ned og løber tilbage på plads, Luxio vil provokere Dratini med Swagger men Dratini står ubemærket og måske en smule bange og laver Protect.. Ikke en særlig spændene kamp mellem de to...

Runde 2: Luxio starter ud men hvorfor?! Garchomp står helt stille indtil Luxio er næsten lige foran for at støde ind i Garchomp med Tackle hopper Luxio lidt op fra jorden og da Garchomp laver Brick Break imod Luxio får den hele Luxios krop i maven og slynges hen og rammer hegnet med et knald.. Garchomp rejser sig og er såret men stadig frisk nok til hævn! Uhadada! Hvis vi ser over hos Pikachu laver den rain Dance? Spændene... Og Dratini bliver beordret til Captivate men det virker ikke!? Åh nej! Pikachu er en Hun ligesom Dratini... Stor skuffelse må træneren da have! Synd Synd..

Runde 3: Garchomp rykker ud! Den kommer hurtigt meget højt op i luften, næsten for tæt! Men dog rammer den heldigvis ikke hegnets tag, Garchomp er overfor Pikachu og dens mund åbnes meget... Det er et Whirl Pool mine damer og herrer! Pikachu prøver at slå igennem den med Iron Tail men vandet er blevet forstærket af Pikachus eget angreb! Smart, men se nu her! Pikachu slynges med stor kraft fra Whirl Pool lige ind i Hegnet... Pikachu er næsten slået ud men får besværligt rejst sig op.. Hvad sker der!? Luxio har sin Thunderbolt imod Dratiniens Thunder Wave! Et stort lys hober sig op og... Vi kan ikke se noget!... Luxio... Står op men kan ikke flytte sig! Og Dragon... Er meget såret... Et angreb til og det er slut for vores Dratini folkens! Spændene!

Runde 4: Sidste runde folkens! Oversigten står på en Usåret Garchomp, en svag Dratini og Pikachu og en paralyseret Luxio! Uhadada hvor det går.. Pikachu er fanget af en Whirl Pool og kan ikke komme fri! Og se nu! Garchomp er nådesløs ved at sende Draco Meteor efter den fangede Pikachu! Pikachu sover midt i det hele, og får helt liv men mister stadig imens! Mon den bliver ramt? En Meteor er lige foran Pikachu men hvad sker der?! Pikachu bliver beskyttet af Protect fra Luxio som af den lille Dratini får et Dragon Rush... Avs!... Kampen er slut! Pikachu sover med et par skræmmer men næsten med fuldt liv, Luxio har mistet, kunne lige lave Protect foran Pikachu men er såret, Garchomp som er uskadet og en næsten liv og kraftløs lille Dratini... Hvem vandt!?

Vikar: Tager begge to tilbage og tænker lidt inden han siger noget, "Hmm... Kom igen om tre dage, det vil sige på Torsdag, husk Team work og udnyttelse af mulighederne... Næste!" Venter ved siden af døren igen.
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:14 pm

Creamy: *besked bimler ind på navi* Må jeg udfordre igen? Whatevah

Creamy går ind i gymet

Creamy: Jeg udfordrer dig... whatevah
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:21 pm

Vikar: Rejser sig op og får lige tre nye pokeballs af computeren ved siden af, "Jeg bruger 3 nye og anderledes pokemoner nu, ifølge ordrer fra Isabell.." Går hen foran Creamy og kaster to af pokeballsne. "Flaaffy og Electrike, kom frem og knægt... Vælg to af dine og bane.. Jeg starter som altid.." Ser selvsikkert på Creamy.

Flaaffy: Ser rundt

Electrike: Keder sig og strækker forbenene.
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:23 pm

Creamy: *finder Dragon og stjæler Muddy* Jeg bruger Muddy, min Marshtomp og Loomy, min Breloom. Vi kæmper i bjergene igen
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:31 pm

Vikar: "Godt så..." Går over til sin ende og gør klar. "Lad os komme igang med kampen igen igen.." Vinker kampen igang. "Hvis mig din ny udviklede styrke.."

Flaaffy:
1: Charge
2: Thunder Imod Marshtomp
3: Fire Punch imod Breloom
4: Discharge med Electrike imod Breloom

Electrike:
1: Quick Attack imod Marshtomp
2: Swift imod Beloom
3: Howl
4: Discharge med Flaaffy imod Marshtomp
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:39 pm

Creamy: Vi får se...

Breloom;

1. Spore, få Flaafy til at sove!
2. Mach Punch, slå Flaafy langt væk!
3. Spore mod Electrike!
4. Superpower mod Electrike!

Marshtomp;

1. Mud Bomb mod Electrike!
2. Beskyt Breloom med Hydro Pump, mod Electrike!
3. Muddy Water! (rammer modstanderne, ikke ens makker)
4. Mud Bomb mod Electrike!
Tilbage til toppen Go down
Pochina Okoharu
Ranger
Pochina Okoharu


Antal indlæg : 57
Join date : 12/09/09
Age : 29
Geografisk sted : Hundested

Biota City Empty
IndlægEmne: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 6:56 pm

Bedømmelse:

Vikar:
Flaaffy
Electrike
Vs.
Creamy:
Marshtomb
Breloom

Runde 1: Nu skal vi igen overvåge en kamp over i bjergene med den modstander der tabte første gang, og nu er det Breloom og Marshtomb der skal kæmpe imod Vikarens Flaaffy og Electrike! Spændene! Flaaffy lader sine electriske kræfter op med Charge men hov! Breloom udnytter situasionen for fulde sejl og får Flaaffy i søvn med Spore, Smart tænkt! Og se nu der! Et Quick Attack af Electrike, den løber imod Marshtomb men får mudder sprøjtet lige i hovedet! Det standser dog ikke denne Electrike og Marshtomb bliver ramt på maven, avs! Lad os nu se hvad der sker..

Runde 2: Wow! Nu skal i se! Stadig ubeskyttet sover Flaaffy, Breloom har nu rykket sig, fra bjergtop til bjergtop, og slår med et meget kraftigt Mach Punch lige imod den stakkels Flaaffy der bliver ramt kritisk godt og slås med et hårdt stød lige ind i et bjerg... Vent lidt... Flaaffy er ude! Den havnede i kviksandet og dens første træk blev dens sidste! Electrike lader ikke det gå let for sig da dens makker bliver trukket væk! Et swift sendes imod Breloom der intet kan gøre men pludselig træder den meget makkerlige Marshtomb ind og fjerner angrebet med Hydro Pump! Heldigt for Breloom! Dette bliver spændene!!!

3: Breloom får sluttet dene kamp på den kedeligste måde der nogensinde er set! Electrike brugte Howl men det hjælper ikke når den falder i søvn af Brelooms spore... Kampen er simphelthen allerede slut folkens!

Vikar: Trækker Electrike tilbage med et smil go går hen til Creamy, "Det var meget bedre.. Godt Team Work og god taktik, jeg er stolt knægt, her er dit 6 badge... God fornøjelse" Sætter sig med et smil og en glad følelse på stolen ved siden af døren igen. "Næste.."
Tilbage til toppen Go down
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyTirs Mar 23, 2010 7:18 pm

Creamy: *gaber og trækker Breloom og Marshtomp tilbage* Det var... ja. *går ud af gymet*

Creamy sætter sig samme sted som før og falder i søvn
Tilbage til toppen Go down
Dragonforce
Admin
Dragonforce


Antal indlæg : 576
Join date : 12/09/09
Age : 26
Geografisk sted : Ikast

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyOns Mar 24, 2010 3:11 pm

Viggo: langsom reaktion må jeg sige Oo når men okay jeg må vente til imorgen *trækker dragon og garchomp tilbage og løber ud til Creamy* hmmm... jeg må vinde næste gang så du ikke behøves at vente så meget *giver Creamy en lusing og løber*
Tilbage til toppen Go down
https://pokeballen.forumotion.com
Loller
Ranger
Loller


Antal indlæg : 175
Join date : 02/11/09
Age : 28
Geografisk sted : Bøhlandet

Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City EmptyOns Apr 07, 2010 8:50 pm

Creamy: ZzZzZ *vågner* Waa! Jeg er vågen... Som sådan

Creamy rejser sig op, hvor længe har han sovet?

Creamy: Ja, hvor længe? Ved du det, mystiske stemme i det fjerne?

Neej! Jeg er fortælleren, du skal lade som om jeg ikke er her

Creamy: Det er ligesom lidt svært når du råber!

Creamy fortsatte sin rejse...

Creamy: Du skal ikke snakke uden om!

Okay... Find ud af, hvor langt Viggo er med sin gym kamp

Creamy: Jeg er så tæt på at slå dig -_-* Men okay *går ind i gymet*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Biota City Empty
IndlægEmne: Sv: Biota City   Biota City Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Biota City
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Altaham City
» Heatra City
» Miari City
» Wenome City
» Coral City

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
pokemon :: RPG :: Region Okoha-
Gå til: